
Jesu li životinje stvorene radi nas? Šta je nama, ljudima, zajedničko sa životinjama, na koncu jesmo li mi njihovi gospodari?

Jesu li životinje stvorene radi nas? Šta je nama, ljudima, zajedničko sa životinjama, na koncu jesmo li mi njihovi gospodari?

O vodi kao pregnantnom simbolu u islamskoj tradiciji, svakako i u kontekstu bosanske, konkretnije sarajevske tradicije - izvolite:

О екотеологији из кршћанске, особито исихастичке перспективе казује теолог Горан Арсић, с нагласком на сличности/истости с другим религиозно-духовним традицијама.

Na stranicama mnogih bogoduhih tekstova, od vedskog do kur’anskog svetoknjižja, razabiremo da je čovjek, manje-više, uvijek činio nered i narušavao...

Pošto je u islamu objava došla u obliku svete knjige, mnogi muslimanski mudraci su gledali na prirodu kao Božiju knjigu...

"Lijepa riječ kao lijepo drvo" (Kur'an, XIV:24). Riječ-dvije o bršljanu iz sufijske perspektive.

Nekoliko navoda o ekologiji (ekosofiji) iz okrilja islamske tradicije...

Odnos prema hrani u gotovo svim tradicijama bitna je sastavnica duhovnog puta. Nekoliko promišljanja na tu temu iz okrilja sufizma...

...sve stvoreno, manifestirano jeste živo, jer u njemu kola Dah/Duh Živog, a to kolanje najbolje nam je uprizoreno u vodi…

U kur'anskom Tekstu Bog koristi isti glagol (نزل) kada ukazuje na spuštanje kiše i objave. Kiša je Objava sama!